Algemene bedrijfsinformatie

Uw betrouwbare partner in administratieve zaken

Welkom bij GD Administratie & Advies, wij leveren al 13 jaar de beste administratie en advies aan bedrijven. Momenteel hebben wij meer dan 130 tevreden bedrijven in beheer. Bij ons staat persoonlijke aandacht voor de cliënt centraal.

GD Administratie & Advies is opgericht door Guven Budak in 2007. Na jaren lange ervaring op gebied van belasting en administratie is hij voor zichzelf een Administratie & Advieskantoor begonnen. Wij zijn een erkend leerbedrijf van de Ecabo. Dit is ook waar wij voor staan (innovatief) wij willen vernieuwend bezig zijn dus ook onze kennis overdragen aan mensen.

Deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid karakteriseert GD Administratie & Advies. De waarde voor u als klant stellen wij daarbij voorop. Wij weten dat persoonlijke service voor u belangrijk is. Wij daar handelen ook naar. Daardoor krijgt het zakelijke een extra tintje. Het versoepelt de interactie tussen u en uw adviseur. We leren elkaars doelen en bedoelingen kennen; er ontstaat een vruchtbare voedingsbodem voor optimale samenwerking. GD Administratie & Advies richt zich met name op het verzorgen van administraties, jaarrekeningen, loonadministratie en belastingzaken voor ondernemers in het MKB en particulieren. Onze klanten bevinden zich voornamelijk in de regio Zuid Holland.